18 Mart 2013 Pazartesi

http://www.eremshop.com

Müşteri Hizmetleri
Üyelik
Üyelik avantajları nelerdir? 
 - Mağazamıza ücretsiz üye olabilir ve üyelere özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. 

Sipariş ve Teslimat
Siparişlerimi nasıl takip edebibilirim?
- Yeni veya geçmişteki siparişlerinizin tedarik ve kargo teslimatı gibi aşamalarını üye girişi yaptıktan sonra hesabım menüsünden siparişlerim seçeneğinden takip edebilirsiniz.

Teslimat süresi kaç gündür?- Tüm ürünlerimiz engeç üç iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilir.

Banka Hesap NumaralarımızHavale ile ödemeli siparişleriniz için banka hesap numaralarınıza nasıl ulaşabilirim?
-  Tüm banka bilgilerimize iletişim bölümümüzden ulaşabilirsiniz.

Teslimat Adreslerim
Teslimat adresimi yanlış yazdım, ne yapabilirim?
- Siparişlerinizi oluştururken kullandığınız teslimat ve fatura adreslerinizi üye girişi yaptıktan sonra güncelleyebilirsiniz.

Ölçüler ve Bedenler
Ölçülerimi bilmiyorum, ne yapabilirim?
- Tüm bayan ve erkek giyim ölçülerini detaylı olarak beden ölçüleri sayfasında bulabilirsiniz.

Yasal Haklar
Sanal mağazadan yapılan satışlarda haklarım nelerdir?
- Müşteri ile firmamız arasındaki "Sanal Ortamda Mesafeli Satış Sözleşmesi" Tüketici Yasası 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki kanunda bulunduğu şeklindedir. Sözleşmeye buradan ulaşabilirsiniz.

Güvenlik
Güvenlik standartınız nedir?
- Tüm dünyada kullanılan "SSL Sertifikası" sistemini kullanıyoruz. Kredi kartı işlemleriniz 128 bit standart SSL bağlantısıyla güvence altında.

Şifre Değişikliği
Şifremi nasıl değiştirebilrim?
- Üyelik bilgileriniz ve şifreniz dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan "Hesabım" linkine tıklayarak, üye bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz.

Banka Havalesi Formu
Banka havalesi yaptım, ne yapmam gerekli?
- Banka havalesiyle ödeme yapmayı tercih ettiğiniz siparişlerinizde, havale işlemini yaptıktan sonra bu formu kullanarak bilgi veriniz. Forma buradan ulaşabilirsiniz.

Siparişlerinizle İlgili Sorularınız
Size nasıl ulaşırım?
- Sipariş durumu bilgi sorma, kargo bilgisi, iade ve değişim taleplerinizi 0 212 438 55 88 nolu telefona iletebilir yada iletişim bölümünden bize uşabilirsiniz. 

Kargo Takip
Kargomu nasıl takip edebilirim?
- Size gönderilen takip numrası ile kargonuzun nerede olduğunu görebilirsiniz. Kargo takip sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Öneri ve Şikayetleriniz
- Mağazamızla ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi bize iletin. Öneri sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Puan ve Hediye çeki
- Sayfamıza üye olduğunuzda, alışveriş yaptığınızda ve arkadaşlarınızı davet ettiğinizde puan kazanabilir ve bu puanlarınızı hediye çekine dönüştürüp alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Arkadaşınızı Davet Edin
- Arkadaşını Davet Et 10 TL Kazan! Sitemiz üyeleri arkadaşlarını davet ettiğinde 10TL kazanmaktalar. Davet sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder