18 Ocak 2014 Cumartesi

mmerwe: Çekiliş Var : essence Parfüm Seti Hediye

mmerwe: Çekiliş Var : essence Parfüm Seti Hediye: essence parfümlerinin yurt dışında çok sayıda sattığını biliyordum ve bu parfümleri merak ediyordum. Türkiye'ye gelmeyeceğini duyunca ç...

9 Ocak 2014 Perşembe

Çekiliş Var : essence Parfüm Seti Hediye

essence parfümlerinin yurt dışında çok sayıda sattığını biliyordum ve bu parfümleri merak ediyordum. Türkiye'ye gelmeyeceğini duyunca çok üzülmüştüm ancak yanılmışım.
Birkaç gün önce essence markasından aldığım basın bülteni sayesinde bu parfümlerin satışa çıkarıldığını öğrenmiş oldum. 
Hemen markaya bir mail attım ve siz takipçilerime bu parfümlerden hediye etmek istediğimi belirttim. Aslında markalara hediye için mail atan biri olmamakla birlikte bu parfümleri hediye etmeyi çok istediğimden sabırla beklemeye başladım. essence markası çok popüler olmasına rağmen bu tarz çekilişleri sıkça görmediğimizden ümidim yoktu. Sevgili Arzu Hanımla uzun uzun konuştuk ve değerlendirdik. Kendisine ilgisi ve inceliği için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca Didem Hanım ve marka yöneticisi Ceren Metin Özer'e de çok teşekkürler.
Sonuç olarak aşağıda görmüş olduğunuz setlerden sizlere hediye etmeye karar verdik.

1 değil 2 değil toplamda 3 çekiliş birden düzenleyerek
6 güzel takipçime bu setlerden göndereceğiz.
Çekilişler aynı anda başlayarak aynı anda son bulacak.



Bu güzel hediyelere blog üzerinden sahip olmak isteyenler:

+ GFC ve Bloglovin üzerinden blogumu takip ediyor olmanız (Zorunlu)
+ Blogumu takip ettiğiniz ismi ve mail adresinizi içeren bir yorum yazmanız (Zorunlu)

Bu postu varsa blogunuzda duyurmak (+3 Hak)
Facebook Sayfamı beğenmek ve hesap isminizi yazmak (+1 Hak)
Facebook'ta duyurmak ve link bırakmak (+1 Hak)
Twitter hesabımı takip etmek ve isminizi yazmak (+1 Hak)
Twitter'da duyurmak ve link bırakmak (+1 Hak)
Instagram hesabımı takip etmek ve isminizi yazmak (+1 Hak)
Instagram'da duyurmak ve beni etiketlemek (+1 Hak)

Twitter ve Instagram paylaşımlarınızda @mmerwe_ şeklinde 
bir paylaşımda bulunursanız takip etmem daha kolay olur.
Son Katılım 24 Ocak

essence Türkiye facebook sayfasını beğenmeniz bizleri mutlu edecektir.

Youtube Çekilişi için >>> Tık Tık
Instagram Çekilişi için >>> Tık Tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder