4 Ocak 2014 Cumartesi

x kromozomu: YILBASI Çekilisi 2014

x kromozomu: YILBASI Çekilisi 2014: Merhaba, Yılbaşı çekilişi için biraz gecikmiş olsam da nihayet bugün hediyelerimi tamamladım.  Aklımda olan The Balm Instain a...

YILBASI Çekilisi 2014





Merhaba,

Yılbaşı çekilişi için biraz gecikmiş olsam da nihayet bugün hediyelerimi tamamladım.  Aklımda olan The Balm Instain allığı da bugün Gratis'ten sizler için aldım. Özellikle indirimi beklemedim ama denk gelmesi güzel oldu =)

Şimdi bakalım çekilişte neler var;


  • The Balm Instain allık - Pinstripe
  • Isana Kuru Şampuan
  • Vichy Purete Thermale 3in1 Temizleyici
  • I Love.. Raspberry&blackberry el kremi
  • Golden Rose Jolly Jewels oje 108
  • Simple Pleasures Lip Balm X2 peach mango coconut lime
  • ve kendi yapmış olduğum bileklik





Şartlarıma gelince;

Sağ üst bölümdeki GFC (google friend connect) ile bloğumu takibe almanız,

ve Bloglovinden beni takip etmeniz.



Şart olmamakla birlikte blogunuz varsa eğer blogunuzdan çekilişimi en üstteki görsel ve çekilişime ait link ile duyurmanız size +2 hak kazandıracak.

Twitter veya Facebookta yayınlayacağınız çekiliş haberi ile tekrar +2 hakka sahip olacaksınız.


Şartları tamamladığınızda ise aşağıdaki yorum bölümüne mail adresinizi yazıp, paylaşım linklerini vermeniz yeterli olacak.


Çekiliş Ocak ayının 2. haftası sonlanacaktır. Hepinize bol şans diliyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder