25 Şubat 2014 Salı

Beauty Gore the Ladylicious: ÇEKİLİŞ! Geç Kalmış Sevgililer Günü Çekilişi

Beauty Gore the Ladylicious: ÇEKİLİŞ! Geç Kalmış Sevgililer Günü Çekilişi: Merhabalar! Size bu ruju incelediğim yazımda, Kasım ayında çekilişle vereceğimi söylemiştim ve Şubat oldu ancak hatırlıyorum. Hatırlamama v...

6 Şubat 2014 Perşembe

ÇEKİLİŞ! Geç Kalmış Sevgililer Günü Çekilişi

Merhabalar!
Size bu ruju incelediğim yazımda, Kasım ayında çekilişle vereceğimi söylemiştim ve Şubat oldu ancak hatırlıyorum. Hatırlamama vesile olan ev değişimim sağ olsun, çekmecede hiç açılmamış Lancome ruju bulunca "AAA ÇEKİLİŞ YAPACAKTIM Kİ BEN!" dememin üzerinden 5 dk geçti ve ben bunu postu yazıyorum. Rujun rengini ve benim kendi rujumdan yaptığım swatch'u görmek için taa o zamanki postuma şuradan bakabilirsiniz. Postu okursanız göreceksiniz ki bu benim hayatımın bordosu, üzerine tanımıyorum. Sevgililer Günü için ideal olacağını düşünüyorum, tamamen denk geldi ama konsepte uydu. Bir an acaba vermesem de elimdeki bitince buna mı başlasam diye düşünmedim değil, haha, şaka yapıyorum, bu size ayrılmıştı.



Tek yapmanız gereken GFC ve Bloglovin'den izleyicim olmak.

Bloglovin'im: http://www.bloglovin.com/en/blog/2727679

Yaşınız 18'den küçükse lütfen ailenizden izin alıp katılın çünkü bana kazandığınız takdirde adres bilgisi vermeniz gerekecek.

Ek haklar her zamanki gibi (zorunlu değil):
Twitter'da takipçim olmanız ve çekilişi duyurmanız: +1 (Twitter linkim: https://twitter.com/Beauty_Gore)
Facebook'ta ve Google Plus'ta paylaşımınız: +2
Bloğunuzda bana bir post ayırırsanız tabi ki +3

ÇEKİLİŞ 25 ŞUBAT GECE 12'DE SONA ERECEK, SEVGİLİLER GÜNÜ'NE YETİŞEMEYECEĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM AMA KATILMAK İSTEYEN HERKESİN KATILABİLMESİ İÇİN SÜREYİ UZUN TUTUYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder