25 Şubat 2014 Salı

Little Butterfly: ÇEKİLİŞ BAŞLASIN : LİTTLE BUTTERFLY

Little Butterfly: ÇEKİLİŞ BAŞLASIN : LİTTLE BUTTERFLY:                                                                           Selamlar :)) Yeni bir çekiliş başlatmanın vakti geldi diye düşü...



ÇEKİLİŞ BAŞLASIN : LİTTLE BUTTERFLY

                                                                          Selamlar :))

Yeni bir çekiliş başlatmanın vakti geldi diye düşünüyorum.


 Çekilişte neler var,

* Angıe hot parfüm ve deodorant set
* Arko böğürtlenli el kremi
* Elite far ve göz kalemi
* Cıty color 4 lü far seti
* Pastel oje
* Tırnak stıckerı
* Göz ve dudak için kullanılan mini makyaj seti
* Essence multı action maskara

Katılım Şartları

Yapmanız gereken tek şart beni GFC ile takip etmeniz ve görsel ile birlikte blogunuzda duyurmanız. Blog duyuru linkiniz, beni takip ettiğiniz ad- soyad ve mail adresiniz ile bu yazının altına yorum bırakmanız. 

Çekiliş 23 Mart Akşamı son bulacaktır. Kargo ücreti bana aiittir ve yurt dışına gönderim yapamayacağım.

Ek hak isterseniz.
Beni twitterdan takip etmek ve çekilişi twitterda duyurmak +1 hak
Facebook üzerinden sayfamı beğenmek ve kendi profilinizde çekilişi duyurmak +1 hak
İnstagramda takip etmek ve instagram üzerinden duyurmak +1 hak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder