25 Temmuz 2013 Perşembe

CEKILIS! Dior Mystic Metallics – 5 Couleurs’ Far Paleti

http://drebru.com/guzellik/cekilis-dior-mystic-metallics-5-couleurs-far-paleti/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cekilis-dior-mystic-metallics-5-couleurs-far-paleti
Merhabalar!
ChicScience ‘in birinci doğum günü kutlamasına hoşgeldiniz!
En güzel hep birlikte nasıl kutlayabiliriz diye dusundum.
Özel insanlara özel bir hediye…Hiç kimsede olmayan bir hediye ile….
Tüm ABD’de Nordstrom da sunulduğu 3 gün içinde tükendi. Avrupa’da henüz satışa sunulmadı. Sizler icin ABD’de kalan son paleti aldim.
Dior’un Sonbahar 2013 Supersition Kolleksiyonundan mavili, yeşilli Bonne Etoile Mystic Metallics – 5 Couleurs’ Far Paleti sizin olsun mu?
Daha önce kolleksiyonu şurada anlatmıştım TIKTIK.

Nasıl Kazanacaksınız

Tüm yapacağınız asağıda gördüğünüz Rafflecopter ile çekilişe katılmak. Programı kullanırken her maddenin üzerine TIKlayıp şartları yerine getiriyorsunuz. Program Türkçe olarak henüz hazırlanmamış.
Daha once blogun altina katilimlari yaziyorduk cekilislerde, fakat simdi katilim maddelerini bu programda halledip otomatik olarak puanlarinizi kazaniyorsunuz. Her girdiginizle kendi puaninizi kazaniyor, kazanma sansinizi arttiriyorsunuz. Sizden ricam mumkun oldugu kadar cok puan toplamaniz ve tabiki kazanmaniz. :)
Çekiliş uluslararası olduğu için bu sefer bu programı kullanıyorum. Ingilizce yazılan çekiliş katılım maddelerini alta Türkçe olarakta yazdım.
Cekilis Agustos 30, 2013 te sona erecektir.
Desteğinize, ilginize ve sevginize çok teşekkür ediyorum!
Herkese iyi şanslar ve sevgiler.
:)
Asapıda programda gördüğünüz maddelerin Türkceleri:
Cekiliş hakkında Tweet atınız.
ChicScienceBlog’u Twitterda takip ediniz.
DrEbru ChicScience’i verilen linke tıklayarak bloglovin de takip ediniz.
ChicScience’i Instagramda takip ediniz.
Blogunuz varsa çekilişi blogunuzda duyurunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder