25 Temmuz 2013 Perşembe

Size hediyelerim var :) Hepsi birbirinden güzel.. Aylin'in Kozmetik Günlüğü


http://aylininkozmetikgunlugu.blogspot.com/2013/07/size-hediyelerim-var-hepsi-birbirinden.html?m=1

Her zamanki gibi bir çekilişim daha tamamlanmadan yenisine başlıyorum :) Söylemiştim size birine hediye aldıysam hemen vermek isterim diye :)

Yine size birbirinden güzel, birbirinden özenle seçilmiş hediyeler hazırladım.. Büyük bir çoğunluğunu ben de severek kullanıyorum, sizin de olsun istedim :)

Önce katılım koşullarına bakalım, sonra hediyeler..

Zorunlu katılım koşulları :

GFC, Bloglovin ve Google+ ile blogumun izleyicisi olmak, hepsini blogun sol tarafındaki alanlara tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz..Ayrıca izleyicim olduktan sonra bu yazının altına e-mail adresi bilgisini bırakmanız gerekiyor.

Ekstra hak kazandıracak koşullar : 

Beni twitter üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı (tık tık)
Çekilişi facebook üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi twitter üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi blogunda duyuranlara ve linki paylaşanlara +2 çekiliş hakkı


Son katılım tarihi 23 Ağustos !! Kazanan kişiyi random.org ile belirleyip 24 Ağustos tarihinde buradan duyuracağım. Lütfen linkleri yazarken altına e-mail adreslerinizi de eklemeyi unutmayın. Bu yazının altına katılmak isteyenlerin yorumlarını ve paylaştıkları linkleri yazmaları gerekiyor.

Sadece Türkiye içine gönderim yapılabilir..

!!!!!!!Diğer çekilişim de 1 Ağustos'a kadar devam ediyor. Katılmak için  TIK TIK





Bakalım hediyeler nelermiş..





The Balm markasının muhteşem makyaj bazı.. Aynısından ben de kullanıyorum, okumak için TIK TIK







Yine The Balm'ın efsanevi allıklarından.. Fratboy..

 





Essence'in yeni shimmer pearls aydınlatıcı topları.. Herkes bunu merak ediyor değil mi :)







Kiehl's ın mangolu muhteşem dudak nemlendiricisi.. Benim vazgeçilmezim!! Size de hediye etmek istedim.. Okumak için TIK TIK







Rimmel markasının yeni maskarası.. Accelerator Endless.. Cidden başarılı bir maskara.. Kirpikleri uzuz gösterme konusunda çok iyi..






The Balm Stainiac.. Prom Queen.. Hem dudaklara hem yanaklara kullanabileceğiniz bir ürün.. Benefit'in Benetint'ine benzer bir ürün.. Dudaklara renk verirken asla ruj gibi durmuyor.. Çok tatlı bir ürün..









Yine efsanevi bir ürün.. Maybelline color tattoo "pink gold".. Muhteşem bir renk, muhteşem bir yapı.. İlk çıktığı günlerden bu yana yok satan bir ürün.. Okumak için TIK TIK






Muhteşem China Glaze ojeler.. "Crimson" ve "Pom Pom".. İkisi de birbirinden şeker..









Son olarak da Rawganic hassas ciltler için yüz temizleme mendilleri..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder