25 Temmuz 2013 Perşembe

Çekiliş Zamanı :)) #3#

http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/2013/07/cekilis-zaman-3.html


3. çekilişime hoşgeldiniz :) Beni takip eden yazdıklarıma değer veren herkese çok teşekkür ediyorum.
Aslında bloğu açtığım gün hiç bu kadar sevileceğimi düşünmemiştim :) Destekleriniz ve güzel düşünceleriniz için tekrar çok teşekkür ederim...Bu çekilişimin de şartları diğerleri ile aynı ;

-Hem bloglovin hemde gfcden bloğumun takipçisi olmanız.
-Bloğu olanların çekilişimi yukarıdaki resimle bloglarında duyurmaları olmayanların facebook veya twitter hesaplarından çekilişimi duyurmaları
-Yorum kısmına çekilişimi duyurduğunuz linkle birlikte size ulaşabilceğim mail adresini  ve hangi isimle takip ediyorsanız o ismi yazmanız.

Yurtdışına gönderim yapamıyorum.Ürünlerin gönderimi tabiki bana ait.Çekiliş 25 ağustos günü 00.00 da bitecek o saatten sonra gelen yorumları kabul edemiyorum.Karışıklık olmaması için lütfen 1 kez yorum bırakın. Hepinize bol şanslar :) ınstagramdada varım eğer isterseniz beklerim ;) sevgiler ♥
Hediyelere geçelim :)



 The Balm Shady Lady far paleti ve ecotools far fırçası..


Bath and Body Works vücut losyonu


Bath and Body Works duş jeli


Lush Süprizz hediye paketi :)




Bu resim Lush ın kendi sitesinden alıntıdır.Paketi açmak istemedim kazanan kişi kendisi açsın:)
Paketin içindekileri görmeniz açısından resmi ekledim.İsterseniz Lush ın sitesinden ürünleri inceleyebilirsiniz.
içindekiler;
-buffy body butter
-happy hippy duş jeli
-bohemian el ve vücut sabunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder