30 Aralık 2013 Pazartesi

Bayan Vertigo: Bayan Vertigo'nun İlk Çekilişi :) (Son Başvuru: 26...

Bayan Vertigo: Bayan Vertigo'nun İlk Çekilişi :) (Son Başvuru: 26...: Merhabalar, Hediyeleşmeyi çok seven biri olarak dayanamadım, ben de çekiliş yapmaya karar verdim ama azıcık ulaşacak kitlem olsun diye bek...
Bayan Vertigo'nun İlk Çekilişi :) (Son Başvuru: 26.01.2014)
Merhabalar,

Hediyeleşmeyi çok seven biri olarak dayanamadım, ben de çekiliş yapmaya karar verdim ama azıcık ulaşacak kitlem olsun diye bekledim:) Yeterince izleyici sayısına da ulaştım gibi, o zaman çekilişi başlatalım değil mi daha ne duruyoruz :)

Hediye etmeyi severim de hediye almayı daha çok severim, o ayrı. Nedense bu konuda şanssızım, ne bir çekiliş kazanabildim ne de bol bol hediye geldi bu yıl. Ben de kendim hediye etmeye karar verdim, şeytanın bacağını kırarım belki diye. Ne hediye edeceğimi uzun uzun düşündükten sonra bu işi ustasına yani Lush'a bıraktım. Lush ürünlerini çok severek kullanıyorum, kazanan kişinin de beğeneceğini umuyorum hatta şüphem yok. Önceden de almış olduğum için hediye kutularına güvenim tamdı. Ve Lush gerçekten çok güzel hediye kutuları yapıyor, azıcık kararsız kaldım ama sizin için birini seçebildim: Hello Gorgeous :)))






Şimdi kutumuzun içindekilere geçelim :) Ben kutuyu haliyle açmadım, alan kişinin ilk açan olmasını istiyorum. Kutu elimde hazır, açılmadan sahibini bekliyor o yüzden alttaki fotoğrafı Lush'ın sitesinden aldım. Size daha çok bilgi versin istedim.

İçindekiler:
  • Gorgeous yüz nemlendirici
  • Vanilla Dee-Lite El ve vücut losyonu
  • The Comforter çok kullanımlı banyo köpüğü
  • Think Pink banyo balistiği
  • Rub Rub Rub peeling etkili duş jeli

Görsel alıntıdır.



Benim sizden istediğim iki zorunlu şart var: gfc ve bloglovin'de beni takibe almak :)

    Ek şartlar olarak
    • Blogunuzda fotoğraflı (yukarıdaki ilk fotoğraf olabilir) olarak bir post olarak duyurursanız +3
    • Twitterda @bayanvertigo'yu takip edip çekilişi retweetlerseniz +1
    • Google+'da çevrelere eklerseniz de +1

    Şartları gerçekleştirdikten sonra aşağıya güncel mail adresiniz ile birlikte yorum bırakırsanız sevinirim. Kapalı hesaplara ulaşıp göremezsem, yok sayacağım.

    Ilan 26 Ocak günü 18.00'a kadar kalacak, sebebiyse doğum günüm olması :D Kazanan şanslı arkadaşımızı random.org ile seçip en kısa sürede ulaşılıp kutusunu kargoya vereceğim :) Ulaşamazsam 2. şanslıyı seçeceğim.


    Sevgiler
    BV

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder