26 Aralık 2013 Perşembe

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))



Tekrar Selammmm :))
Günün 2. yazısıyla sizinleyim :))
daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :))
inşallah işin içinden çıkabilirim :))
ben de bir yılbaşı çekilişi yapayım dedim acaba iyi mi ettim :))
sizin için ufak tefek hediyelerin olduğu bir paket hazırladım umarım beğenirsiniz :))
bakalım pakette neler var :))


Bu hediyelerimin genek görünümü
hepsini dün watsonsdan aldım :)
çam sakızı çoban armağanı :))



bebak el vücut kremi
denemek için kendime de aldığımı yazmıştım bir önceki yazıda
diğeri bu ikili kedili vücut losyonu
kate serisinden çok hoş bordo bir ruj
rocket rimel

bu şirin cupcake ambalajlara bayıldım
içinde minik bir banyo lifi var
duş jeli ve banyo köpüğü sanırım :))
son olarak 2 adet oje
biri kırmızı golden rose
diğeri de flormarın bordo bir ojesi









Gelelim şartlarımıza :))

bloğumu takip edip kendi bloğunuzda çekiliş postunu yayınlamanız
twitter ve facebookta da herkese açık şekilde yayınlarsanız artı hakkınız olacak ama tabiki
yayınladığınız linki yorum kısmına yazmanız gerekecek
mail adresinizi de yazarsanız süper olur ...
şimdiden katılan herkese bol şanslar diliyorum
çekilişim bugün başlıyo bir ay sürmesi iyi bir sür diye düşündüm
yani 22 ocak 2014 de son bulacak
sonucu yine bloğumdan duyururum ....

öpücüklerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder