30 Aralık 2013 Pazartesi

BENEFİT HOW TO LOOK SET ÇEKİLİŞİ

http://allaboutsedaa.blogspot.com/2013/12/benefit-how-to-look-set-cekilisi.html

BENEFİT HOW TO LOOK SET ÇEKİLİŞİ

                                                             
                                              

Herkese merhabalar,

Çekilişi neden geri çektim çünkü devam eden bir çekilişim vardı.
Bende o sonuçlanır sonuçlanmaz yayımladım. 

Evet bu güzeller güzeli Benefit How To Look The Best at Everything setinin içindekilerden 
bahsetmek istiyorum öncelikle ;

*Pore Proffesional Makyaj Bazı 
*Hello Flawless Oxygen Wow Fondöten 
*Boi-ing Kapatıcı
*Hello Flawless Pudra

Evet bu 4'lü kit için yapmanız gerekenler hemen aşağıda ( : ;

Zorunlu Şartlar ;

Arkadaşlar zorunlu şartları lütfen atlamadan yapınız.

*İlk olarak bu blogu izlemeniz ilk ve en zorunlu şartım. (:
*İkinci olarak on Facebook sayfamı beğenmeniz.
ve son olarak 
*on Twitter sayfamdan beni takibe almanız.

Zorunlu şartlarım bunlar.
Şimdi gelelim +1 Haklara ;

Bu çekilişi Facebook
Twitter
ve kendi blogunuz da paylaşmanız +1 hak olarak geçecektir.

Şartlar bunlar. (:
Ürün tabiki sıfır olacak ve kargo bana ait olacaktır. 

Çekilişin son tarihi 19 Ocak 2014 olacak.
Kazanan kişiyi on Youtube kanalımdan hep birlikte seçeceğiz.

Lütfen tüm şartları yerine getirdiğinize dair linkleri ve mail adreslerinizi yorum atmayı unutmayın. 

Herkese Bol Şans!
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder