30 Aralık 2013 Pazartesi

sherfinka: BÜYÜK ÇEKİLİŞ

sherfinka: BÜYÜK ÇEKİLİŞ: Merhabalar!Bir çoğunuz biliyorsunuz 16 Aralık'ta blog'umun 1.yılını kutladık.İnstagram'da çekilişlerimiz devam edecek fakat blo...

BÜYÜK ÇEKİLİŞ

Merhabalar!Bir çoğunuz biliyorsunuz 16 Aralık'ta blog'umun 1.yılını kutladık.İnstagram'da çekilişlerimiz devam edecek fakat blog'da ki çekiliş için Amerika'dan bir paket bekliyordum veee geldii!Önümüzde Yeni bir yıl olduğuna göre benden mutlusu olamaz deyip sizler için dolu ve işlevli bir paket oluşturdum.Bakalım neler var?

Özellikle Türkiye'de olmayan ürünleri seçtim.Dünyaca ünlenmiş drugstore ürünler olarak bir içerik hazırladım ve işte şimdi sizlerle!
Tek tek inceleyecek olursak!Wet'n wild markasının ''Mini Fast Dry Oje Koleksiyonu''.
Sol baştan;
1.Jordana Allık - 38 Coral Sandy Beach
2.Jordana Jumbo Ruj - 03 Tropical Frenzy
3.Wet'n Wild Ruj - 908C Sugar Plum Fairy (Mac Rebel'e Dupe Gösteriliyor)
4.Wet'n Wild Far Paleti - Comfort Zone (8 renk içeriyor)
5.Elf Krem HD Allık - Headliner
Sol Baştan;
1.Elf Krem Eyeliner - Copper
2.Elf Far Bazı - Sheer (renksiz)
3.L.A Colors Jumbo Göz Farı - Sand Castles
4.L.A Colors Jumbo Göz Farı - Vacation (Color Tattoo'ların şu meşhur bordosunun dupe'u)


Ben sizin için bunları seçtim umarım beğenmişsinizdir.Birçoğu benimde çok beğenerek kullandığım markalar ve ürünler.Ürünlerin hepsi ambalajlarında ve sıfırdır.Gelelim yapmanız gerekenlere.Şartım yok zaten.
KATILMAK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER
1.Blogumu GFC'den katılmalısınız.Yani sağ tarafta bulunan ''siteye katılın'' butonundan takibe almalısınız.
    2.FACEBOOK sayfamızı beğenmek (+1) hak.
    3.Sosyal Medya'da duyurmak (+1 hak)  (Facebook veya Twitter ) (Kapalı Hesaplar Görünmediğinden Katılamaz)
    4.Blogunuz varsa blogunuz da resimli olarak duyurmak (+2) hak.

Gördüğünüz gibi bir şartım yok sadece siteye üye olmalısınız onun haricinde yapacaklarınız size extra hak kazandıracak.Katılmak için aşağıdaki formu doldurmalısınız.Lütfen iyi okuyarak doldurun çünkü ben size cevap veremiyor olacağım otomatik olarak kaydedilecek.Çekilişimiz an itibariyle yani 20.12.2013 tarihinde başlayıp 20.01.2014 tarihinde (yani seneye ((: tabiki bu espriyi yapmadım) sona erecektir.Türkiye harici ülkelere gönderim yapamıyorum,kazanan olsa dahi gönderilmeyecektir.Kargo ücreti bana aittir.Yapmanız gerekenler kısaca bunlar.Aşağıya beni bulabileceğiniz sosyal medya hesaparınıda ekliyorum.Sizi seviyorum iyiki bir sene boyunca benimleydiniz etrafımda kimse hatırlamasa da sizin iyi dilekleriniz beni çok mutlu etti.Herkese bol şans Hoşçakalın Sevgiler...
 BANA ULAŞIM;
INSTAGRAM-sherfinka
iletisim@sherfinka.com
sherfinka@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder