30 Aralık 2013 Pazartesi

derinsah~biriktirdiğim onca yarınlık: Blogumun 1.Yaşı ve Yeni Yıl Çekilişi,Bir Sepet Dol...

derinsah~biriktirdiğim onca yarınlık: Blogumun 1.Yaşı ve Yeni Yıl Çekilişi,Bir Sepet Dol...:      Sürpriiiiz! Herkese merhabaaa! Evet belki blogu boşladım azıcık ama dönüşümü beğenirsiniz inşallah:)) Daha önce bahsetmiştim,takip e...

7 Aralık 2013 Cumartesi


Blogumun 1.Yaşı ve Yeni Yıl Çekilişi,Bir Sepet Dolusu Hediye!:)


Sürpriiiiz! Herkese merhabaaa! Evet belki blogu boşladım azıcık ama dönüşümü beğenirsiniz inşallah:)) Daha önce bahsetmiştim,takip edenleriniz denk gelmiştir.25 Ocak'ta blogum ilk yaşını kutlayacak.Bunu tabii ki de sizlerle kutlamak istiyorum,e malum 2014 de kapıdan göz kırpıyor artık.Hem yeni yıl,hem de içinizden birine hepinizi temsilen blogun ilk yaşını kutlama hediyesi olsun istiyorum.Umarım sizin için seçtiklerimi beğenirsiniz:)
Birçok markadan ürün ve tester olsun istedim.Sephora,NYC,H&M,The Body Shop,Flormar,Essence,Kiehl's,Shiseido,Vichy ve dahası:)



Hediyelere geçmeden önce şunu belirtmek isterim ki,gözlerimi dolduran 345 izleyicime,850 yorum,54.574 sayfa görüntülemesi için minnettarım bir de mailleriniz için tabii ki,iyi ki varsınız,hep beraber nice binlere inşallah!


Önce renkli kozmetikleri inceleyelim kabaca.Şu sağdaki lipgloss Sephora'nın çocuklara özel serisinden.The Body Shop'un farı da çok hoş bir eflatun.Nyc'dan bir rimel ve likit eyeliner da sizin için.Onların üstündeki lipgloss ise H&M'den.Flormar kutularının içini merak etmişsinizdir diye hemen açıyorum:)

Allığı almadan önce görevliden açıp kontrol etmesini istemiştim,bu yüzden o yapışkan çıktı.Bazen kırık çıkabiliyor,böyle bir şeyle karşılaşmak istemedim.

Gelelim şimdi diğer ürünlere.Sol üstte Vaseline ve Flormar'dan vücut losyonu var,beğeneceğinizi umduğum kokular.Biominera ise benim kuaförümün kendi ürünü.Kullanmadan sizlere yollamak istedim.TBS Body Scrub ise size kısmetmiş:) Yine TBS el temizleme jellerinden çok memnun kaldığım için sizlere de aldım.She'den de tatlı kokulu bir vücut spreyi.

Son olarak da seyahat boy ürünler ve testerlar!

Bunların hepsi yalnızca bir kişiye gidecek.Zorunlu tek şartım blogun izleyicisi olmanız ve yorum kısmına günlük kontrol ettiğiniz mail adresinizi bırakmanız.Bunun için bir blogunuzun olması şart değil,Gmail hesabınız var ise bu yeterli olacaktır.Çekiliş bir yandan da Instagram'da devam edecek.Gmail hesabınız da yok ise ordan da katılabilirsiniz.Bunun dışında bana ulaşabileceğiniz tüm linkleri aşağı bırakacağım.Ek haklar için aşağıdaki minik formu doldurmanız yeterli.Sadece blog paylaşımlarına bir ayrıcalık tanıyacağım ve +5 hak kabul edeceğim.Blog paylaşımınız olursa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.Forumda sorun çıkarsa yorum kısmına hangi paylaşım linklerini bırakırsanız onlar kabulümdür. Yorumunuza blog ile ya da benimle ilgili ne isterseniz,her türlü görüş ve önerilerinizi de bırakırsanız çok ama çok mutlu olurum!

Unutmadan;göremediğim için ne yazık ki kilitli hesapların +haklarını kabul edemeyeceğim.

Son katılım tarihi: 12 Ocak 2014
Bu tarihte 23.59'a kadar çekilişe katılabilirsiniz.Çekiliş geçen seferki gibi klasik olacak.Kağıtlara tek tek isimlerinizi yazacağım ve unutmazsam videolu şekilde çekeceğim.Kazanan kişi bana 2 gün içinde ulaşmadığı takdirde çekiliş yenilenecektir.Ve kendisinden bir ricam olacak,hediyeler eline ulaştığında blogu var ise blogunda yoksa herhangi bir sosyal paylaşım sitesinde hediyelerden 1-2 cümleyle bahsederse beni çok mutlu eder,tabii ki de çekiliş şartı değil bu:)

Bana istediğiniz zaman,istediğiniz konuyla ilgili ulaşabilirsiniz.Asla cevapsız bırakmam: sahdesigndk@gmail.com

Blogun Sosyal Medya Hesapları

Twitter: @derinksahblog
Instagram: @derinksahblog
Facebook: facebook.com/derinksahblog
Google+: plus.google.com/102817259114194366175

Şahsi Hesaplarım

Bana dair her şeyi öğrenmek isterseniz diye..:)

Twitter: @derinsah
Instagram: @derinsah
Facebook: facebook.com/SahDesign

YouTube: http://www.youtube.com/sahdesigndk(ilerleyen zamanlarda sürprizler olabilir:))
Tumblr: sahdesign.tumblr.com
deviantART: sahdesigndk.deviantart.com


Hepinize bol şans!^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder